Nie umiem cytować na forach Więc zrobię po Swojemu (A optimus poprawił to jak trzeba
)
No dokładnie. W sumie jestem to bez sensowne. Bo zacząłbyś tak naprawdę grę po uzyskaniu tego lvlu, prawda?
Więc nie lepiej aby podczas rejestracji nowego gracza tworzyło planetę już z rozwiniętą gospodarką od tego lvlva?
Bo według mnie na to samo wychodzi.
Co do Drugiej części mickera.
To ja bym skasował całą automatykę.
Żadnego automatycznego chowania.
Na tym polega aktywność w grze i po to ma się transportowce, żeby z sałatą latać w powietrzu.
A produkcja to już druga sprawa.
Jeśli Zbiera Ci się sałata i chodzisz do pracy na 1 zmianę, a ja na drugą i powiedzmy że zfarmie Ciebie to mówi się trudno na tym gra polega.
Lub odwrotnie. Ja pójdę a Ty po powrocie mnie sfarmisz.
Jak tak naprawdę w tej grze zminimalizujemy jakiekolwiek straty to nie będzie po co grać.
& Flota żeby ubić trzeba mieć naprawdę szczęście i trafić, jak ktoś nie wróci z pracy na czas, albo oleje albo pomyli się z godzinami.
& Farmienie odpadnie bo każdy automatycznie będzie chował sałatę.
& Obronę mało co kto buduję, więc tutaj się nie poszaleje.
To co tak naprawdę zostanie?
Satysfakcja z wydobycia z własnych kopalń
)MICKER napisał(a): w sumie z kolejką rozbudowy można podejść inaczej.
wiadomo, kazdy kto zaczynał pewnie się wkurzał ze co minute-dwie trzeba klikać na budowanie architektury,
wiec tu w tym przypadku mogłaby być kolejka do np. 7 poziomów... oczywiscie mowa tylko o budynkach odpowiedzialnych za produkcje,
mianowicie centrala, elektrownia, i kopalnie...
ale to już rozwiązanie dla sporo bardziej leniwych Tongue
nie chce ci sie klikać? to po co grasz? Tongue
No dokładnie. W sumie jestem to bez sensowne. Bo zacząłbyś tak naprawdę grę po uzyskaniu tego lvlu, prawda?
Więc nie lepiej aby podczas rejestracji nowego gracza tworzyło planetę już z rozwiniętą gospodarką od tego lvlva?
Bo według mnie na to samo wychodzi.
Co do Drugiej części mickera.
To ja bym skasował całą automatykę.
Żadnego automatycznego chowania.
Na tym polega aktywność w grze i po to ma się transportowce, żeby z sałatą latać w powietrzu.
A produkcja to już druga sprawa.
Jeśli Zbiera Ci się sałata i chodzisz do pracy na 1 zmianę, a ja na drugą i powiedzmy że zfarmie Ciebie to mówi się trudno na tym gra polega.
Lub odwrotnie. Ja pójdę a Ty po powrocie mnie sfarmisz.
Jak tak naprawdę w tej grze zminimalizujemy jakiekolwiek straty to nie będzie po co grać.
& Flota żeby ubić trzeba mieć naprawdę szczęście i trafić, jak ktoś nie wróci z pracy na czas, albo oleje albo pomyli się z godzinami.
& Farmienie odpadnie bo każdy automatycznie będzie chował sałatę.
& Obronę mało co kto buduję, więc tutaj się nie poszaleje.
To co tak naprawdę zostanie?
Satysfakcja z wydobycia z własnych kopalń
