Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka propozycji :)
#1
Witam.

Po pierwsze to umiejscowienie buttona logowania w menu z sekcji centrum dowodzenia jest jest kiepskim posunięciem,
dlatego wnoszę o umiejscowienie go w prawym górnym rogu koło czasu serwera.
Button można zmienić z "Wyloguj" na zwykły button Zasilania... Bedzie to najlepiej wyglądało i nie bedzie trzeba tak szukac wylogowania. Bądź pozostawienie buttona "Wyloguj" ale umiejscowienie go na samym dole tabeli Menu (pod "IRC")


Drugą rzeczą jest brak podpisania zasobów planety. Chodzi mi o górną belkę.


Trzecią rzeczą jest to że przydała by się kolejka budowania w sekcji budynków.
nie chodzi o jakieś nie wiem jak długie kolejki, ale 3, ew 5budowli.
Bardzo by to ułatwiło grę.


Na chwile obecną to na tyle. Smile
Pozdrawiam MICKER
Odpowiedz
#2
Co do przycisku "Wyloguj" to umiejscowienie go na górze mogło by nie być takie łatwe. Niżej opisze dlaczego dokładnie.

Ale już przesunięcie tego na sam dół listy menu jest jak najbardziej wykonalne i uważam że tutaj masz racje. przesune to na sam dół aby miało to sens.

Zasoby zaraz zostana podpisane. Rzeczywiście taka drobna kosmetyka a poprawia co nieco.

Co do kolejkowania to niestety musze zasmucić troszkę. Gdyż silnik gry pisany jest archaicznym językiem z tego tez względu takie zmiany często wymagają przerobki sporej części kodu gry. Dlatego też zmiana pozycji przycisku "Wyloguj" poza menu może nie być taka łatwa.
Oczywiście w czasach jak powstawał silnik to zastosowania w nim były na wysokim, a nawet na bardzo wysokim, poziomie. Ale niestety czasy sie zmieniły i wraz znią technologia jaka sie używa do pewnych celów.

Pamiętam że już raz to robiłem na TestGali ale wychodziły problemy i to dosyć spore.
W obecnym silniku gry już o wiele łatwiejsze było by dodanie jakiegos "Komandora" lub zarządcy planety uktórego ustawiało by sie docelowe poziomy budowli i on by za nas klikał w momencie jak jest wolny slot budowy oraz są dostepne surowce Wink

Odpowiedz
#3
Przydało by się zwiększyć przyrost czasu z zakładów produkcyjnych, obecnie 5sec na lvl. to chyba porażka

***************
dobra przy kolejnych lvl wzrost był ok 7, kolejnie 8sec. ale 8sec z 4min to nadal mało., bo jakieś może 3%?
Odpowiedz
#4
Po części masz racje, ale z teori wiem że ZP miał tylko troszke przyśpieszać budowę zaś mocnej miała to robic Fabryka robotów.

Odpowiedz
#5
to w opisie fabryki robotów mogło by być to zawarte. bo niestety jest napisane tylko o przyspieszeniu budowy floty Smile

ps. przy wejściu w prawie każdą informacje o budowie przez tabele technologi, wychodzi też lista błędów....
np:
Notice: Undefined index: idb in /home/fangame/Game/space-elite/g3/gra/dane.php on line 11
Notice: Undefined offset: 107 in /home/fangame/Game/space-elite/g3/gra/dane.php on line 17
Notice: Undefined offset: 107 in /home/fangame/Game/space-elite/g3/gra/dane.php on line 17
Odpowiedz
#6
Błąd z tabeli technologi został już naprawiony i masz za to 10PP w prezencie Wink

Odpowiedz
#7
Ja tam się cieszę że jest to pisane takim "archaicznym" językiem - przynajmniej flash player się nie wywala Tongue
Odpowiedz
#8
Co do kolejkowania to gra by była za bardzo uproszczona.
Gra jest tzw. Pożeraczem czasu.
Chcesz dobrze się rozbudowywać i mieć przewagę nad przeciwnikiem to poświęcaj grze więcej czasu.
Jakby by były kolejki to wystarczyłoby wejść 1-2 razy dziennie.
Puścić FS i robić sobie kolejkowanie budowli.
Gra ma wymusisz na Tobie aktywność. A co Ty z tym zrobisz to już od Ciebie zależy.
Albo będziesz top10 albo na szarym końcu.
Odpowiedz
#9
@SUICIDE: Po części masz racje, ale jednak trzeba zdać sobie sprawę że też wielu może się zniechęcić do klikania, przynajmniej w początkowej fazie gry gdzie takie klikanie odbywa się wręcz często.
A jak wiadomo że jak ktoś się zniechęci do gry na początku to później już nie wróci do niej. A na tym powinno nam zależeć aby jak najwięcej nas tutaj grało bo dzięki temu gala żyje.
Tak więc trzeba znaleźć złoty środek i wprowadzić w miarę mądre rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkich.

Ale masz racje że gra wymaga aktywność od graczy i tej idei trzeba się trzymać.

Odpowiedz
#10
Kolejkowanie budowli zabiło we mnie chęć do każdej gry, w której występowało (zazwyczaj jako bonus do konta premium). lepiej unikać Wink
Odpowiedz


Skocz do: