06-01-2015, 12:52
Witam
Moja propozycja na dzisiaj którą przedyskutowałem trochę wczoraj z optimusem chciałem przedstawić Wam.
Być może się spodoba, a być może nie.
Nowa jednostka zwana Rakietą Międzyplanetarną
Jej celem byłoby niszczenie kolonii przeciwnika pod warunkiem że użylibyśmy ich kilku.
Oczywiście zbudowanie takiej rakiety wymagałoby bardzo wysokich badań i odpowiednich budynków. Podobnie jak Drakkar
Żeby dostęp do niej nie był za prosty.
Ucieczka przed rakietą była by bardzo prosta.
Aby nie wymyślać kolejnej jednostki typu, tarcza antyrakietowa itp.
Wystarczyłoby mieć Generator planetarny dzięki któremu moglibyśmy przenieść planetę na inne współrzędne i dodam tutaj co jest bardzo ważne.
Że planeta mogłaby być przeniesiona nawet w momencie lotu rakiety Międzyplanetarnej.
Ważnym aspektem jest też to aby taki lot rakiety był przez dłuższy czas widoczny.
No i bym zapomniał.
Kogo można by było atakować.
Aby nie było sytuacji że gracze z top10 niszczyliby graczy którzy ledwo zeszli z czasu ochronnego.
Moja propozycja jest taka.
np. gracz na pozycji 50 mógłby atakować wszystkich do top1.
Natomiast w dół tylko o kilka pozycji oraz osoby które mają generator planetarny w razie by uciec.
Moja propozycja na dzisiaj którą przedyskutowałem trochę wczoraj z optimusem chciałem przedstawić Wam.
Być może się spodoba, a być może nie.
Nowa jednostka zwana Rakietą Międzyplanetarną
Jej celem byłoby niszczenie kolonii przeciwnika pod warunkiem że użylibyśmy ich kilku.
Oczywiście zbudowanie takiej rakiety wymagałoby bardzo wysokich badań i odpowiednich budynków. Podobnie jak Drakkar
Żeby dostęp do niej nie był za prosty.
Ucieczka przed rakietą była by bardzo prosta.
Aby nie wymyślać kolejnej jednostki typu, tarcza antyrakietowa itp.
Wystarczyłoby mieć Generator planetarny dzięki któremu moglibyśmy przenieść planetę na inne współrzędne i dodam tutaj co jest bardzo ważne.
Że planeta mogłaby być przeniesiona nawet w momencie lotu rakiety Międzyplanetarnej.
Ważnym aspektem jest też to aby taki lot rakiety był przez dłuższy czas widoczny.
No i bym zapomniał.
Kogo można by było atakować.
Aby nie było sytuacji że gracze z top10 niszczyliby graczy którzy ledwo zeszli z czasu ochronnego.
Moja propozycja jest taka.
np. gracz na pozycji 50 mógłby atakować wszystkich do top1.
Natomiast w dół tylko o kilka pozycji oraz osoby które mają generator planetarny w razie by uciec.