![]() |
Obrona - po co? - Wersja do druku +- Forum Space Elite (https://forum.space-elite.ovh) +-- Dział: Pomoc (https://forum.space-elite.ovh/forumdisplay.php?fid=16) +--- Dział: Pomysły i propozycje (https://forum.space-elite.ovh/forumdisplay.php?fid=8) +--- Wątek: Obrona - po co? (/showthread.php?tid=157) Strony:
1
2
|
Obrona - po co? - fjoluxx - 30-01-2015 Trzeba coś zrobić z obroną! Nie powinno tak być, że atakujący nic nie traci (nawet rysy na kadłubie ![]() ![]() Moim zdaniem to agresor jest tym złym ![]() Mam taki raport w którym jest 480 atakujących pancerników a posiadam na planecie 348 dział plazmowych i SR na 9lvl i ja tracę prawie wszystkie a agresor nic! Zróbcie coś z tym chociażby dla zmniejszenia frustracji słabszego obrońcy ![]() Jeżeli zadziałaby taka zmian to doświadczenie powinni otrzymywać zarówno agresor jak i obrońca za poświęcenie jednostek. Wtedy zaistniałby sens posiadania obrony, bo nie każdy chce być wojownikiem ale też nie chce być farmą ![]() RE: Obrona - po co? - Creatura - 30-01-2015 Zgodze sie z tym doswiadczeniem w 100 %.Zwiekszenie skutecznosci obrony rowniez nie brzmi strasznie RE: Obrona - po co? - MICKER - 30-01-2015 działo plazmowe ma Siła ataku: 1.056, Siła obrony: 628. razy 348 daje to Siła ataku: 367.488, Siła obrony: 218.544 pancernik ma Siła ataku: 1.712, Siła obrony: 1.193, co przy 480 jednostkach da Siła ataku: 821.760, Siła obrony: 572.640 Zobacz na ile mocniejszy pancernik jest na przeciw z działami plazmowymi.... nic dziwnego ze może je zniszczyć. Tu sie nie ma co spierać ![]() ![]() RE: Obrona - po co? - fjoluxx - 31-01-2015 Ale to i tak w dalszym ciągu mam jakieś 40% siły całkowitej agresora plus/minus oczywiście wpływ badań to uważam, że powinienem mu coś rozwalić ![]() Myślę że udzielenie pierwszeństwa strzału obrońcy dałoby satysfakcjonujący efekt ![]() RE: Obrona - po co? - MICKER - 31-01-2015 ale obrona ma bronić a nie atakować ![]() w przypadku gdyby obrona pierwsza atakowała przed agresorem, to nawet jeśli agresor bedzie miał większą siłe ataku od siły obrony obrony, to straci sporą część floty, w następstwie czego siła ataku agresora spadła poniżej siły obrony obrońcy. Agresor musiał by posiadać co najmniej 30% przewagę siły obrony floty, od siły ataku obrony obrońcy. ![]() Można się w tym pogubić ale mam nadzieje że zrozumiałeś ![]() wiec jaki sens w tym jest? jedynie taki ze farmerzy z top mieli by więcej do niszczenia... a co będą miały słabsze osoby? skoro obrona bedzie tak skuteczna i każdy bedzie ją miał to nie przebije się swoją flotą przez nią... wiec patrząc na to z góry, zyskują farmerzy z top, kosztem początkujących i słabszych graczy. ![]() jedyną wyjściem pełnego nieniszczenia, było by zastosowanie czynnika losowego (jeśli takowy nie istnieje) którego zadaniem byłoby osłabienie celności dział atakujących, przepuszczając 70-90% trafień. wtedy agresor mógłby mieć do 30% większą siłe ataku od siły obrońcy obrony, a mimo to mógłby zremisować. Ale tak jak powiedziałem, czynnik byłby losowy. wiec czasem głupi 1% więcej (czyt.111% siły ataku agresora vs 100% siły obrony obrońcy) mógłby zadecydować o wygranej Agresora. ![]() RE: Obrona - po co? - MortisUMBRA - 31-01-2015 Wydaje mi sie, ze w tym wypadku, cokolwiek by sie nie zrobilo, to zawsze znajdzie sie ktos niezadowolony... Jesli wzmocni sie sile obrony to niezadowoleni beda atakujacy gracze. MICKER, co do czynnika losowego to mysle, ze takowy jest, poniewaz robiac 5 symulacji nie beda one takie same. Najlepszym pomyslem na obrone, nie jest jej budowanie tylko pilnowanie floty i surowcow. Jezeli skanujacy nie zobaczy na planecie floty to nie zaatakuje, a osoby farmiace nie poleca na planete gdzie nie ma odpowiedniej ilosci surowcow. RE: Obrona - po co? - MICKER - 31-01-2015 no to własnie już w innym poście pisałem... że obrona jest bez sensu ![]() RE: Obrona - po co? - fjoluxx - 31-01-2015 MICKER - ja naprawdę doskonale rozumie obecnie działający mechanizm (algorytmy) walki w obronie i rozumiałem go juz w pierwszej edycji SE. Nie trzeba mi tego tłumaczyć:-) Po prostu się z nim nie zgadzam i zgłosiłem tylko własną propozycję, a czy i ewentualnie jak bedzie to rozwiazane to już zależy tylko od Admina :-) RE: Obrona - po co? - fredy17 - 03-02-2015 Jedyne racjonalne wyjście to zwiększenie siły obrony wszystkich dział dla porównania: Pancernik: siła ataku 600, siła obrony 380. Działo Plazmowe: siła ataku 370, siła obrony 200, (są to wartości standardowe). Wydaje się, że coś co jest instalacją na planecie ma większe możliwości obrony np. beton albo coś czego nie można zastosować w opancerzenu statków bo jest za ciężkie. Myślę, że nad tym można byłoby się zastanowić. RE: Obrona - po co? - MortisUMBRA - 03-02-2015 Waznym aspektem jest tez to, ze obrona nie powinna dorownywac flocie, poniewaz jest statyczna i jest ja latwiej trafic ![]() |