Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obrona - po co?
#1
Trzeba coś zrobić z obroną!
Nie powinno tak być, że atakujący nic nie traci (nawet rysy na kadłubie Smile ) a tylko zyskuje. Nielogiczne jest, że mając stację radiolokacyjną dzięki czemu widząc nadciągającą flotę, nasze działa nic nie robią Sad
Moim zdaniem to agresor jest tym złym Smile w tej bajce i powinien się liczyć ze stratą, decydując się na atak. Czyli myślę, że reakcja obrony mogłaby być uzależniona od poziomu radiolokacji i stacji a dodatkowo, to obrońca strzela pierwszy chyba że nie posiada na planecie stacji radio.

Mam taki raport w którym jest 480 atakujących pancerników a posiadam na planecie 348 dział plazmowych i SR na 9lvl i ja tracę prawie wszystkie a agresor nic!

Zróbcie coś z tym chociażby dla zmniejszenia frustracji słabszego obrońcy Smile

Jeżeli zadziałaby taka zmian to doświadczenie powinni otrzymywać zarówno agresor jak i obrońca za poświęcenie jednostek. Wtedy zaistniałby sens posiadania obrony, bo nie każdy chce być wojownikiem ale też nie chce być farmą Smile
Odpowiedz
#2
Zgodze sie z tym doswiadczeniem w 100 %.Zwiekszenie skutecznosci obrony rowniez nie brzmi strasznie
Odpowiedz
#3
działo plazmowe ma Siła ataku: 1.056, Siła obrony: 628. razy 348 daje to Siła ataku: 367.488, Siła obrony: 218.544

pancernik ma Siła ataku: 1.712, Siła obrony: 1.193, co przy 480 jednostkach da Siła ataku: 821.760, Siła obrony: 572.640

Zobacz na ile mocniejszy pancernik jest na przeciw z działami plazmowymi.... nic dziwnego ze może je zniszczyć.
Tu sie nie ma co spierać Smile rozumiem że gdybyś miał co najmniej 1000 dział plazmowych i 480 pancerników by przeżyło w pełni atak na te działka, to były by podstawy do jakichkolwiek zmian Smile
Odpowiedz
#4
Ale to i tak w dalszym ciągu mam jakieś 40% siły całkowitej agresora plus/minus oczywiście wpływ badań to uważam, że powinienem mu coś rozwalićSmile
Myślę że udzielenie pierwszeństwa strzału obrońcy dałoby satysfakcjonujący efekt Smile
Odpowiedz
#5
ale obrona ma bronić a nie atakować Tongue I atakuje dopiero po odparciu ataku agresora... niestety siła ataku agresora jest zbyt wysoka i niszczy większość obrony, co przekłada się na małą siłe ataku obrony.

w przypadku gdyby obrona pierwsza atakowała przed agresorem, to nawet jeśli agresor bedzie miał większą siłe ataku od siły obrony obrony, to straci sporą część floty, w następstwie czego siła ataku agresora spadła poniżej siły obrony obrońcy. Agresor musiał by posiadać co najmniej 30% przewagę siły obrony floty, od siły ataku obrony obrońcy. Smile

Można się w tym pogubić ale mam nadzieje że zrozumiałeś Tongue

wiec jaki sens w tym jest?
jedynie taki ze farmerzy z top mieli by więcej do niszczenia...
a co będą miały słabsze osoby? skoro obrona bedzie tak skuteczna i każdy bedzie ją miał to nie przebije się swoją flotą przez nią...

wiec patrząc na to z góry, zyskują farmerzy z top, kosztem początkujących i słabszych graczy. Smile

jedyną wyjściem pełnego nieniszczenia, było by zastosowanie czynnika losowego (jeśli takowy nie istnieje)
którego zadaniem byłoby osłabienie celności dział atakujących, przepuszczając 70-90% trafień.
wtedy agresor mógłby mieć do 30% większą siłe ataku od siły obrońcy obrony, a mimo to mógłby zremisować.
Ale tak jak powiedziałem, czynnik byłby losowy. wiec czasem głupi 1% więcej (czyt.111% siły ataku agresora vs 100% siły obrony obrońcy)
mógłby zadecydować o wygranej Agresora. Smile
Odpowiedz
#6
Wydaje mi sie, ze w tym wypadku, cokolwiek by sie nie zrobilo, to zawsze znajdzie sie ktos niezadowolony...
Jesli wzmocni sie sile obrony to niezadowoleni beda atakujacy gracze. MICKER, co do czynnika losowego to mysle, ze takowy jest, poniewaz robiac 5 symulacji nie beda one takie same. Najlepszym pomyslem na obrone, nie jest jej budowanie tylko pilnowanie floty i surowcow. Jezeli skanujacy nie zobaczy na planecie floty to nie zaatakuje, a osoby farmiace nie poleca na planete gdzie nie ma odpowiedniej ilosci surowcow.
Na słowa „Nie możesz” ciśnięte w twoim kierun­ku, od­wróć się i od­po­wiedz „No to patrz”
Odpowiedz
#7
no to własnie już w innym poście pisałem... że obrona jest bez sensu Smile
Odpowiedz
#8
MICKER - ja naprawdę doskonale rozumie obecnie działający mechanizm (algorytmy) walki w obronie i rozumiałem go juz w pierwszej edycji SE. Nie trzeba mi tego tłumaczyć:-)
Po prostu się z nim nie zgadzam i zgłosiłem tylko własną propozycję, a czy i ewentualnie jak bedzie to rozwiazane to już zależy tylko od Admina :-)
Odpowiedz
#9
Jedyne racjonalne wyjście to zwiększenie siły obrony wszystkich dział dla porównania:
Pancernik: siła ataku 600, siła obrony 380.
Działo Plazmowe: siła ataku 370, siła obrony 200, (są to wartości standardowe).
Wydaje się, że coś co jest instalacją na planecie ma większe możliwości obrony np. beton albo coś czego nie można zastosować w opancerzenu statków bo jest za ciężkie. Myślę, że nad tym można byłoby się zastanowić.
Odpowiedz
#10
Waznym aspektem jest tez to, ze obrona nie powinna dorownywac flocie, poniewaz jest statyczna i jest ja latwiej trafic Smile
Na słowa „Nie możesz” ciśnięte w twoim kierun­ku, od­wróć się i od­po­wiedz „No to patrz”
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Obrona Piter 5 8.383 07-02-2015, 09:10
Ostatni post: Optimus

Skocz do: