31-01-2015, 13:39
ale obrona ma bronić a nie atakować
I atakuje dopiero po odparciu ataku agresora... niestety siła ataku agresora jest zbyt wysoka i niszczy większość obrony, co przekłada się na małą siłe ataku obrony.
w przypadku gdyby obrona pierwsza atakowała przed agresorem, to nawet jeśli agresor bedzie miał większą siłe ataku od siły obrony obrony, to straci sporą część floty, w następstwie czego siła ataku agresora spadła poniżej siły obrony obrońcy. Agresor musiał by posiadać co najmniej 30% przewagę siły obrony floty, od siły ataku obrony obrońcy.
Można się w tym pogubić ale mam nadzieje że zrozumiałeś
wiec jaki sens w tym jest?
jedynie taki ze farmerzy z top mieli by więcej do niszczenia...
a co będą miały słabsze osoby? skoro obrona bedzie tak skuteczna i każdy bedzie ją miał to nie przebije się swoją flotą przez nią...
wiec patrząc na to z góry, zyskują farmerzy z top, kosztem początkujących i słabszych graczy.
jedyną wyjściem pełnego nieniszczenia, było by zastosowanie czynnika losowego (jeśli takowy nie istnieje)
którego zadaniem byłoby osłabienie celności dział atakujących, przepuszczając 70-90% trafień.
wtedy agresor mógłby mieć do 30% większą siłe ataku od siły obrońcy obrony, a mimo to mógłby zremisować.
Ale tak jak powiedziałem, czynnik byłby losowy. wiec czasem głupi 1% więcej (czyt.111% siły ataku agresora vs 100% siły obrony obrońcy)
mógłby zadecydować o wygranej Agresora.
I atakuje dopiero po odparciu ataku agresora... niestety siła ataku agresora jest zbyt wysoka i niszczy większość obrony, co przekłada się na małą siłe ataku obrony. w przypadku gdyby obrona pierwsza atakowała przed agresorem, to nawet jeśli agresor bedzie miał większą siłe ataku od siły obrony obrony, to straci sporą część floty, w następstwie czego siła ataku agresora spadła poniżej siły obrony obrońcy. Agresor musiał by posiadać co najmniej 30% przewagę siły obrony floty, od siły ataku obrony obrońcy.
Można się w tym pogubić ale mam nadzieje że zrozumiałeś

wiec jaki sens w tym jest?
jedynie taki ze farmerzy z top mieli by więcej do niszczenia...
a co będą miały słabsze osoby? skoro obrona bedzie tak skuteczna i każdy bedzie ją miał to nie przebije się swoją flotą przez nią...
wiec patrząc na to z góry, zyskują farmerzy z top, kosztem początkujących i słabszych graczy.

jedyną wyjściem pełnego nieniszczenia, było by zastosowanie czynnika losowego (jeśli takowy nie istnieje)
którego zadaniem byłoby osłabienie celności dział atakujących, przepuszczając 70-90% trafień.
wtedy agresor mógłby mieć do 30% większą siłe ataku od siły obrońcy obrony, a mimo to mógłby zremisować.
Ale tak jak powiedziałem, czynnik byłby losowy. wiec czasem głupi 1% więcej (czyt.111% siły ataku agresora vs 100% siły obrony obrońcy)
mógłby zadecydować o wygranej Agresora.
